sreda, 31. oktober 2012

DAN 35:

Nenadoma se je kar precej shladilo, a se ne sekiram preveč. Jutri grem namreč 1600 kilometrov južneje v toplejše kraje. Od jutri do torka zaradi univerzitetnega festivala nimamo predavanj, zato imamo veliko časa za potovanja in kar veliko tujih študentov se nas je odločilo, da se za podaljšani vikend nekam odpravimo. Nekateri na Tajvan, spet drugi na Hokaido ali Kyushu, mi pa na Okinawo.


Mislim, da nas gre vse skupaj sedem fantov, ki se bolj ali manj med seboj poznamo iz te ali druge zabave, bistveno pa je, da se seveda večinoma zelo dobro razumemo. Kot sem že omenil, je vsa zadeva prišla resnično spontano in zame zelo nepričakovano, saj sem imel v mislih, da je cena absolutno višja in ne pičlih 80€ kolikor nas je stala povratna karta, spimo pa v hostelu za 10€ na noč. :)

Ostalih šest sopotnikov ima jutri zjutraj najprej zdravniški pregled, ker so namreč v drugem programu kot jaz, tako da se dobimo ob enajstih na najbližji železniški postaji in se bomo skupaj z vlakom in podzemno odpravili proti Kansai International Airport na jugu mesta, od kje bomo ob 14:45 vzleteli proti Okinawi.


Letimo s poceni japonsko letalsko družbo z imenom JetStar, ki je nekakšen vzhodni ekvivalent RyanAir, le da leti večinoma notranje lete. Kot sem slišal je vse skupaj resnično minimalistično in sediš v nagužvanem letalu, kjer ne moreš niti premakniti stola, kaj šele da bi dobil obrok, a za tako nizko ceno seveda ne moreš pričakovati luksuza ... ^^ 


Vremenska napoved nam kaže 25°C skozi celotne štiri dni, ki jih bomo preživeli na jugu, imeli pa bomo po vsej verjetnosti tudi nekaj dežja, a me to niti ne moti. Pričakujem izjemno zanimiv podaljšan vikend in super potovanje, ki si ga želim že zelo zelo dolgo. Očitno se sanje resnično lahko uresničijo, če le ne ciljaš previsoko. :)

Če bo wi-fi se seveda javim direktno od tam, drugače pa bo naslednja objava v ponedeljek.

Do naslednjič, cya! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar