ponedeljek, 22. oktober 2012

DAN 26:

Izmed nešteto stvari na Japonskem, ki jih absolutno obožujem, sem danes našel še eno, ki me je pustila precej razočaranega. Govorim namreč o kupovanju čevljev na Japonskem ...

Kot sem že omenil v eni izmed prejšnjih objav, imamo možnost vsak torek in vsako soboto igrati nogomet z Japonci, kar se seveda sliši super, a pod pogojem, da imaš vso opremo. Sam namreč nimam primerne obutve in zato sem se danes po faksu odpravil v mesto v upanju na čimbolj poceni rešitev, a sem na koncu vseeno ostal praznih rok, no skoraj ... :)

Kot ponavadi sem se prek busa in vlaka pripeljal do veleblagovnice, ki se nahaja v Yamadi, kar je še dokaj blizu za moje razmere. V tem centru je celotno nadstropje namenjeno športu in izdelkov je mrgolelo. Takoj sem se odpravil na nogometni oddelek in v oči mi je padlo nekaj parov čevljev. Prvi problem je nastal takoj, ko sem jih pograbil v roke, saj so japonske številke čevljev drugačne od ameriških in evropskih, izražajo namreč dolžino čevlja v centimetrih in meni se niti malo ni sanjalo, koliko centimetrov merijo moji čevlji. ^^


Ko sem si med vsemi izbral model, ki mi je še najbolj sedel, sem prodajalca povprašal za številko in po dalj časa trajajočem brskanju po policah in skladišču je prišel nazaj rekoč, da za noben model nima moje številke. Tako sem izvedel, da je dolžina mojih stopal 28,5 cm in kot naročeno je največja številka čevljev v celotni trgovini 28 centimetrov. Sam sem še enkrat preveril celotno trgovino, če imajo mogoče kakšne drugačne čevlje v moji številki, a dejansko res niso imeli večjih od 28 centimetrov. Pa da ne boste mislili, da je moja noga gromozanska, ker resnično ni - moja evropska številka je 43, kar je čisto povprečno, tu pa mi je 44 (oziroma 28) premajhna ... :(

Tako sem ostal brez nogometnih čevljev in bom na koncu verjetno pristal v golu. No, ob povratku domov sem v vsej jezi odšel v knjigarno, pograbil prvo mango, ki mi je padla v oči in sedaj upam, da ni nek bizaren hentai ali kaj podobnega. Držite pesti! ^^


Do jutri, cya!

2 komentarja:

  1. ...no comment
    se spomnim sicer, na bowlingu na Japonskem ko sva bila sem mela cifro 25.5, kar naj bi bilo 41 Evropska cifra... jaz pa imam kle 38-39 :D phail I say
    vseeno upam da boš mogoče le našel kakšne "manly-sized" čevlje ;)

    Kar se tiče pa mange naj bi bla pa shounen-comedy tako da si safe...
    no... po sliki sodeč se bo verjetno veliko vrtelo okoli njene "obdarjenosti" ;P

    Keep having fun

    OdgovoriIzbriši
  2. mja pač smo giganti v primerjavi z njihovimi micenimi nogami ... :)

    kar se pa wagatsume tiče, pa vem približno za kaj se gre, ker sem takoj včeraj preveru na netu pa še dons sm začel mal brat tko ... ni vse samo o obdarjenosti, je pa precej omenjenega ja :D

    OdgovoriIzbriši