sobota, 27. oktober 2012

DAN 31:

Evo, uradno sem tu mesec in vsak dan se imam boljše kot prejšnji dan. Včeraj sem se na kratko udeležil spet še ene welcome party na campusu, kar je bilo bolj kot ne formalnost, saj je bilo na voljo le nekaj hrane in brezalkoholne pijače, pa še to smo zaključili po manj kot dveh urah. Kasneje je sicer sledila rojstnodnevna zabava neke Britanke, ampak to ni cilj današnje objave.


Danes bom na kratko povedal o super zadevi, ki se je zgodila praktično čez noč. Na zabavi včeraj sem govoril z Jostom in omenil mi je, da imajo v planu za naslednji vikend (ki bo podaljšan na 5 dni zaradi šolskega festivala) izlet na Okinawo in povabil me je zraven. Čeljust mi je padla na tla in sigurno prebila vsaj tri nadstropja, tako sem bil šokiran, kako se mi je instantno ponudila šansa, da grem 1600km južno v japonski raj.

Seveda sem takoj povprašal za ceno, ker sem pričakoval absurdno visok znesek, a resnica je čisto nasprotje - za povratno letalsko karto in 3 nočitve v hostelu bom plačal (verjeli ali ne) samo 110€! Takoj sem privolil in včeraj zvečer so že bile rezervirane karte in prenočitev. Seveda ne gre za top hostel, temveč za poceni študentsko opcijo, a meni je čisto vseeno. Imel bom namreč možnost videti in doživeti enega izmed najlepših, če ne kar najlepšega dela Japonske.



V naslednjem tednu se naj bi menda zelo ohladilo, tako da bo pot na jug še kako sedla. Poleg tega pa bom lahko iz seznama črtal še eno must-see destinacijo. :)

Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar