torek, 9. oktober 2012

DAY 13:

Podaljšanega vikenda je konec in spet sem se znašel na fakulteti. Po jutranjem sestanku s profesorjem, sem dobil drugačne zadolžitve in tako delam več in bolj zahtevne stvari, kot sem jih do sedaj. Prav tako bo profesor poiskal gradiva skladna z mojimi interesi, tako da bom imel čisto poosebljen delavni načrt. Sliši se zelo zanimivo, a vseeno bom delal kot nor. :)

Obisk študentskega žura se je vsekakor izplačal, saj sem spoznal ogromno novih ljudi in tako imam v prihodnosti kopico možnosti, kaj početi med tednom in kaj med vikendi. Ko smo se z Nemci pogovarjali, je debata nekako nanesla na nogomet in takoj sem dobil ponudbo. Povabljen sem namreč na nogometno tekmo med Cerezo Osaka in FC Tokyo, ki bo potekala naslednjo soboto in tega se zelo veselim. Sam sem si že pred odhodom nameraval ogledati tekmo med Cerezo Osaka in Omiya Ardija, ki bo 17. novembra, ker sem hotel v živo videti Ljubijankiča in Novakoviča, tako pa imam sedaj odprtih več možnosti. Upam, da jih bom lahko izkoristil čim več.


Povabljen sem tudi na žur za noč čarovnic in s sošolci smo takoj začeli razmišljati o čimbolj norih kostumih. Iz začetnih idej o Sailor Moon, smo na koncu nekako pristali na kompletu Power Rangerjev, a to le pod pogojem, da dejansko takšne kostume najdemo. Po krajšem posvetovanju smo se odločili, da gremo ta četrtek skupaj nakupovat v Umedo, kjer naj bi imeli kopico bizarnih kostumov. Seveda vam takoj javim, ko se odločim, kaj bom dejansko predstavljal. (če ima kdo kakšno noro idejo, se seveda priporočam!) :P

Z novimi vezami sem si pridobil tudi nekaj zelo pomembnega, nekaj zaradi česar ne bom sredi noči sam taval po mestu. Govorim namreč o japonskem telefonu, ker je moj 'slovenski' telefon namreč tu enostavno predrag za redno uporabo. Prejšnji teden sem se že odpravil poizvedovat o najcenejši varianti za tujca in izpod 60€ ne bi našel rešitve, zato se za takšno opcijo nisem odločil. Tako jutri dobim zastonj telefon od sošolca Cesarja, plačati moram le polnjenje kartice in vse nadaljnje stroške, kar me za začetek stane samo 20€! ^^


Poleg vseh teh novosti, je novo tudi nekaj, kar mi zelo veliko pomeni. Ponovno sem namreč napolnil hladilnik! Namesto kopice instant hrane, se tam sedaj nahaja veliko zelenjave in nekaj sadja, nekaj mesa in jajc ter veliko vode. Tedenska količina hrane me pride recimo 40€, s čimer dobim vsak dan konkreten zajtrk in konkretno večerjo, tako da nisem nikoli lačen.


Tega tedna bo še prehitro konec in spet bo tu vikend ... Za ta vikend smo se že dogovarjali in obstaja možnost, da se odpravimo v Naro med srnice. Sigurno ne bo dolgočasno, report pa bo tako kot vedno na tej strani.

Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar