četrtek, 18. oktober 2012

DAN 22:

Sredi čisto običajnega dneva na faksu me je danes Cesar vprašal, če grem zraven na Welcome party v Suita kampus in ker sem na to čisto pozabil, sem rabil kakšno minuto, da sem se sploh zavedal, kaj me sprašuje. Seveda je odgovor znan - takoj po faksu smo tako z zastonj avtobusom odšli do drugega kampusa, kjer je torej potekala ta žurka za vse novince med tujimi študenti v Osaki. Ker smo preskočili kosilo, sem bil že precej lačen in obljubili so nam ogromno hrane za samo 200 jenov, kar se sploh ni slišalo slabo. :)

Okrog petih se nas je nabralo že kar precej v stavbi namenjeni prav tujim študentom. Iz naše skupine nas je šlo kar šest od osmih, poleg tega pa sem poznal že kar nekaj drugih ljudi iz drugih žurk in podobno. Ko smo se preselili v glavno sobo, kjer se je dejansko odvijala zabava, smo takoj opazili, da so mize polne raznorazne hrane, a iz neznanega razloga jih še nihče ni napadel, kljub temu, da smo vsi imeli pripravljene kozarce, krožnike in palčke. Kasneje smo dejansko izvedeli, da smo čakali vse povabljene in šele ob šestih smo imeli dovoljenje za začetek. Ker smo stali na taktično dokaj slabem mestu, smo morali čakati, da smo se sploh dokopali do miz, a na koncu je bilo definitivno vredno.



Povsod so bile takšne in podobne mize, ki so ponujale resnično širok spekter različnih jedi. Na voljo smo imeli vse od sušija, ocvrte hrane, obilo mesa vseh sort in oblik, riž na sto in en način, mesne in sladke sendviče, palačinke in še bi lahko našteval. Imeli smo celo posebno hrano iz Gane, ker se nam je nedavno v Osaki pridružilo nekaj Afričanov, ki so tako poželi konkreten aplavz ob predstavitvi njihove jedi. ^^


Najbolj sem bil navdušen nad različnimi vrstami currya (od japonskega, do ganskega in takšenga iz Šri Lanke), ki so v kombinaciji z rižem absolutna bomba od jedi! Ob mizah s curryem je bila tudi največja gužva, a se je definitivno splačalo čakati. Hrane je sicer v pol ure zmanjkalo, a so nove porcije vztrajno polnile izpraznjeno omizje.

Kot ponavadi sem se največ družil s stalno druščino, oziroma s Pablom (desno) in Jostom (levo) s katerima se - kot veste - najbolje razumem, a to ne pomeni, da sem zavračal možnost pogovora z ostalimi. Ravno nasprotno, ob vsaki šansi sem na kratko spregovoril s kakšnim mimoidočim, večkrat pa so tudi mene nekako 'zagrabili' in se mi predstavili, tako da dejansko nisem imel izbire. Govoril sem res s kupico ljudi iz praktično celega planeta - z Arabcem, Uzbekistancem, Singapurcem, Brazilci, Američani, Gancem in to je samo peščica bolj eksotičnih držav, Evropskih držav in Koreje/Japonske tu zraven ne štejem, ker z njimi sem v konstantnem stiku. :)


Skratka čisto nepričakovano sem spoznal res super ljudi in tako se moja mreža poznanstev spet vztrajno širi. Ker je šlo za zabavo v okviru fakultete, je jasno, da smo zaključili dokaj zgodaj in se porazgubili po Osaki. Kljub temu je bil dan zelo zabaven in seveda si takšnih in podobnih želim še mnogo ... Prav tako pa je že skoraj tu vikend in z njim nove dogodivščine.

Do jutri, cya! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar