četrtek, 11. oktober 2012

DAY 14:

Zadnje par dni res neizmerno uživam! Stalno se mi nekaj dogaja, časa nimam nič, ker se stalno nekje potepam. Pa da ne bom prehiteval z dogodki dneva, bom začel na samem štartu. Napolnjen hladilnik mi je resnično dvignil moralo, pa ne da bi bila prej slučajno nizka - niti pod razno! Sedaj se ob pacanju s hrano še toliko bolj zabavam, pa še veliko bolj zdravo hrano jem in ne samo instant hrane, kot sem počel do sedaj. Ugotovil sem, da z omletami ne moreš zgrešit, sploh pa če vsebujejo slanino. Mmm! :)


Takle obrok te že takoj zjutraj napolni z energijo in tako je cel dan lepši. Po včerajšnjem pogovoru s profesorjem, hodim sedaj bo sredah uro in pol prej na fakulteto, kjer delam dodatne vaje in eseje, skratka pilim japonski jezik. Ko so se na faksu prikazali še sošolci, sem končno dobil tudi svoj telefon! Sicer gre za najcenejšo možno varianto, ki je najbolj popularna med tujci, je pa vseeno točno to kar rabim in nič manj. tako ne bom več ostal sam sredi mesta v popolni temi, kar je še najbolj važno. Sama uporaba je sicer na začetku kar precej zahtevna, a verjamem, da se bom kmalu ulovil. Cesarju sem plačal dejansko samo 30€, za kolikor je napolnil račun, telefon pa sem dobil praktično zastonj. Kasneje sem za 3€ vklopil funkcijo, ki mi omogoča zastonj sporočanje med uporabniki istega omrežja (po imenu Softbank) za cel mesec, kar je absolutno neverjetno. V čast Cesarju imam seveda za ozadje njegovo sliko ... ^^


Kot smo se zmenili že včeraj, smo se po predavanjih odpravili v mesto nakupovat. Skupaj nas je šlo kar 6, od tega štirje sošolci, en Korejec in en Japonec - pisana druščina. Peljali smo se nekako v center Osake, v predel z imenom Umeda, ki slovi kot najdražji del mesta. Cilj je bila trgovina Don Quijote, kjer imajo ogromno izbiro kostumov za noč čarovnic, kar smo se prepričali na lastni oči. Ko smo prispeli tja, smo bili vsi šokirani nad široko izbiro in paleto kostumov. Cene so temu primerno varirale kar precej, v glavnem pa je bil razpon od 20 pa do 150 evrov, za kar recimo dobite poln set gorile. :)





Prvotno smo se odločili za skupino Power Rangerjev, a ker so imeli samo 3 kostume v moških velikostih, smo ta načrt hitro opustili. Izbira je bila res megalomanska, a cene so bile po večini kar precej navite, zato smo rabili kar nekaj časa, da smo se dejansko dokončno odločili. Vmes smo skočili še čez cesto na japonsko fast food večerjo in potem nazaj v trgovino po končni nakup. Cesar, Jost in jaz smo se odločili za kompletne enodelne kostume v obliki Elma, Cookie monsterja in Pikachuja, ostali pa so izbrali malo manj odbite maske in kostume. Zadeva izgleda resnično fenomenalno in komaj čakam na zabavo. Problem zna biti le pri telesni temperaturi, ki bo verjetno na dan zabave precej visoka, a se ne sekiramo preveč ... :P


Veseli in zadovoljni smo se po nakupovanju in večerji odpravili v sosednjo stavbo, kjer je večnadstropna Namco igralnica. Miljon in en igralni avtomat z nešteto različnimi igrami. Seveda ni treba posebej povdarjati, da smo preizkusili najbolj zanimive - od takšnih, ki merijo telesne reflekse, do igranja taiko bobnov v dvojicah, 3D grozljivk in na koncu do ogromnih Gundam kapsul, kjer se več ljudi naenkrat bojuje med sabo. Skratka noro zabavno, a hkrati lahko postane tudi draga izkušnja, sploh če si navdušenec nad igrami. ^^


Preživel sem resnično zabaven dan in vmes sem že skorajda mislil, da je vikend. Tega se prav tako super veselim, saj sem danes dobil potrdilo, da so naše karte za nogometno tekmo Cerezo Osaka proti FC Tokyo rezervirane. Super dnevi so pred mano, o tem ne dvomim.

Do jutri, cya!

2 komentarja:

  1. hahaha sliš se kar carsko vse tole, ti kar mal zavidam! ampak zato pa zamujaš super hladne in deževne dni v Ljubljani in neizmerno zanimive ure sedenja na faksu ;P
    Samo še nekaj manjka v temle postu, ampak to bo verjetno presenečenje za noč čarovnic(?)... tvoj pikachu kostum! C: Don't forget to share that aswell ;)

    Keep having fun! Pa še kakšen Ramen namesto nas pojej ko boš meu priložnost ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas pa še kr 25°C+ in se kr noče nehat ... :) Pikachu pride po žurki, bom zrihtu tut slike, nč bat. ;)

    OdgovoriIzbriši