četrtek, 25. oktober 2012

DAN 29:

Skoraj mesec sem že tu, pa sem si šele danes kupil ta pravi keramični krožnik hehe ... Do sedaj enostavno ni bilo potrebe, ker sem uporabljal papirnate, a se dolgoročno ne izplača in bo treba tako večkrat zagrabit gobo in pomit še ta krožnik več. Pa ni neke sile, ker imam tako ali tako izjemno malo posode, ki pa stalno kroži in je vedno v rabi. Prav tako sem moral nabavit metlo, ker je sesalec, ki je že bil v sobi ob mojem prihodu, enostavno zanič. Tako sem si našel nova domača opravila ... :)

Teden je minil brez večjih dogodkov, zato tudi ni bilo pomembnejših objav. Jutri bo spet na vrsti mini žurka na faksu, v soboto pa halloween party s približno 150 ljudmi, kar bi znalo biti noro hudo. Slike kostumov se že počasi pojavljajo na facebooku in tako se je med njimi znašel tudi moj Pikachu. ^^

Se spomnite moje ideje o Suzuki? No ... spet me je zagrabilo in že iščem potencialne kandidate za skupen obisk dirkališča, ker sem prek profesorjev izvedel, da niti ni tako drago in bi lahko za 100€ recimo videl ogromno stvari, a velja omeniti, da je to samo za en dan. Kakorkoli že, zaradi te želje tako vsak dan trošim malo manj za nepotrebne bedarije in tako upam, da bom našel relativno poceni varianto in si končno v živo ogledal japonske makine v akciji.


Prav tako sem prejšnji teden na youtube zasledil video o dirkanju v Osaki in takoj mi je bila znana lokacija snemanja. Ko sem na google maps na hitro preveril, sem takoj ugotovil, da je snemana lokacija nedaleč od mene. In posledično je v meni kliknilo in skapiral sem, da zato skoraj vsak večer po polnoči slišim avtomobile, ki se vozijo proti hribom, kjer se verjetno podijo po ovinkih. Tako sem zbral zainteresirane kandidate in eno noč se bomo skupaj odpravili na ogled v upanju, da jih dejansko ulovimo na delu. Držite pesti!

Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar