nedelja, 30. september 2012

DAY 4:

Danes je čuden dan ... Najprej do štirih zjutraj nisem mogel zaspati, kar naenkrat pa se je tudi strašansko ulilo in sedaj še vedno lije kot iz škafa. In piha. ZELO PIHA. Ponoči sem si pustil okno odprto, ker tako lažje zaspim, je pa s tem nastal problem, ker je zjutraj res hudo pihalo, okna pa nisem znal zapreti. Rabim sem sigurno eno uro, da sem naštudiral patent (ki je resnično prizadet), obenem pa sem si še porezal roke na tistem prekletem železju. -_-"




Moji plani o tem, da bi šel še malo na drug konec mesta poslikat okolico, so tako padli v vodo in sem obsedel doma v sobi. Skozi okno gledam ta mini tajfun in čakam, da bo konec - jutri naj bi bilo že bolj prijetno vreme. Jutri pa imamo tudi tzv. orientation meeting, kjer se bomo spoznali še s tujimi študenti z drugega programa. V petek sem dobil list z njihovimi slikami, imeni, državami in študijskimi smermi. Tako vem, da bodo tu poleg mene in Indonezijke še Mehičan, Grkinja, Finec, Američanka in dva Nemca. Sliši se nadvse zabavno. ^^

Čas mi krajša tale japonski izvajalec (žal umrl prerane smrti), ki bi marsikomu znal biti všeč. Thank me later. ;)




Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar