sreda, 12. september 2012

Hja, malo pa se me že loteva potovalna mrzlica, ko se vsak dan bližam odhodu. Dejansko manjka še 16 dni in že bom od doma odrinil proti Benetkam, kjer prek Frankfurta letim v Osako ... 



Mogoče ne bi bilo tako nevljudno, če bi se dejansko predstavil? Verjetno res ne. Sem namreč (skoraj!) 21-letni študent geografije in japonologije v Ljubljani, originalno pa prihajam iz Trbovelj. Ja, iz tam kjer je tisti ogromni dimnik, ja. To pa niti ni tako važno, ker o tem ne bom pisal. Blog bo opisoval nekaj čisto drugačnega, opisoval bo moje 'kar-nekaj-tedensko' popotovanje na Japonsko. Moja prijava na jezikovni tečaj na Univerzi v Osaki je bila namreč sprejeta, prav tako so mi 'na lepe oči' zraven pristavili še kar zajetno štipendijo, kar pa itak ne zavržeš kar tako. 



27. tega meseca se torej odpravljam na pot, vračam pa se nekje pred božičem. Karta in vse kar spada zraven je že poštimano, dokončujem le še obveznosti, ki jih moram opravit na faksu, da bo ob povratku vse tako, kot je treba in da bom lahko brez (večjih) problemov poštimal tudi letnik. Dela je še kar nekaj, bo pa vse v roku končano, da se brezskrbno lotim dominacije Daljnega vzhoda!


Ni komentarjev:

Objavite komentar