sobota, 22. september 2012

Minilo je že kar nekaj časa od zadnje objave in tako je do mojega odhoda samo še šest dolgih dni. V tem času sem se lotil študentskega dela, da zaslužim še kolikor se da, preden se dokončno do vratu zadolžim ... Kontaktirali so me tudi iz Osake, od katerih sem prejel nekakšen urnik in okvirna navodila ter informacije o moji nastanitvi. Kot kaže bo že prvi dan zelo zanimivo, saj se moram sam znajti in se s serijo prevoznih sredstev nekako prislikati na univerzo. Moja soba bo kot pričakovano majhna, bo pa seveda vsebovala vse potrebno od pralnega stroja do wi-fi interneta. Upam seveda na nor razgled iz balkona (ki je potrjen!), da lahko poslikam še kakšno panoramo za objavo sem gor.



Medtem sem moral opravit še par zadnjih opravkov, med drugim sem izdelal neko vajo za faks, prav tako pa sem moral kupiti še nekaj stvari, ki jih obvezno rabim za sabo. Tako imam nove čevlje, ki upam, da bodo dobro pretrpeli kilometrino, ki jih čaka, naslednji teden pa menda dobim tudi set novih kovčkov, ker so dosedanji po tisočih in tisočih kilometrov, ki jih imajo za sabo, že konkretno zdelani. Novi so super prostorni in na sploh izgledajo očem zelo prijazno. 

Preden pa dejansko začnem na prste ene roke odštevat dneve do odhoda, pa imam vmes še en mejnik ... Ta vikend namreč dopolnim 21 let in to bo treba proslavit. Se mi zdi, da bo še kako prav prišel zaslužen keš. ^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar