torek, 13. november 2012

DAN 46:

Začetek novega tedna je obetal marsikaj. Takoj po končanih predavanjih smo se namreč s par sošolci morali odpraviti na poseben sestanek. Se še spomnite, ko sem vam razlagal, da grem enkrat na japonsko srednjo šolo kot gost poslušat dijaške predstavitve v angleščini? No, to se bo dogajalo ta teden in v ta namen smo imeli včeraj sestanek. :)

Mislim, da smo praktično vsi to vzelo bolj za šalo kot za res, a včeraj smo videl, da je ta srednja šola vse skupaj vzela še kako resno. Prinesli so nam celo kup brošur in mini darilca. Povedali so nam, da imajo za nas organiziran zastonj prevoz, kar pomeni, da me bo taksi pobral ob točno določeni uri pred mojim stanovanjem in me odpeljal direktno do šole, kjer bodo vsakega posebej z napisi pričakali dijaki in odpeljali v svoj razred. Tam bomo poslušali predstavitve dijakov in na koncu pokomentirali, pohvalili ali pokritizirali. Vsakemu bodo pripravili tudi posebno kulturno izkušnjo, tako bo recimo Jasmin dobila kimono in zanjo bodo uprizorili čajno ceremonijo, medtem ko bo spet nekdo drug dobil porcijo okonomiyakija.


Ne vem kaj čaka mene, a sem prepričan da bo zabavno. Vsak mora poleg komentarjev predstaviti še sebe in svoja srednješolska leta, ker so tako želeli tukajšnji dijaki. Najprej sem mislil, da bo to par minutk na kratko, a so nam postavili kar lepo mejo ("samo") desetih minut. Očitno bom moral pripraviti še poseben govor ... ^^

DAN 47:

Nič posebnega se ni zgodilo danes poleg ogromnega kupa nalog, ki sem jih prejel od profesorjev. Z novim tednom so mi zadali resnično veliko dela in tako vsak dan kar nekaj časa ždim za mizo in kracam po papirjih in čitam bukve. Jutri imamo spet tradicionalno sredino jutro, kjer se družimo z japonskimi študenti in sigurno bo spet zabavno. Sploh sedaj, ko imamo na razpolago kar lepo število kompletov hanafude.

Sicer je Okinawa že kar nekaj dni za nami, a še vedno so aktualne šale na njen račun. Danes je celo na plan prispel video, ki smo ga snemali skozi celotno potovanje. Vsebuje vse od ogromnih količin že omenjene hrane do klofutanja kobre, ki sem ga prav tako omenil, konec pa je poseben bonus, ki ga sicer ne odobravam, a nimam kaj. Uživajte! :)

OPOZORILO: Pesem gre izredno hitro v ušesa in težko se je znebite ... :P


Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar