nedelja, 23. december 2012

DAN X?

Minilo je ogromno dni, odkar sem nazadnje pisal tu gor in vmes sem že prispel nazaj domov. Muči me post-tujinska depresija, kot sem poimenoval to bedno stanje, ko prideš iz neprimerno boljše države domov v to bedno luknjo, kjer živimo. Čez noč sem bil pahnjen v čisto drugi svet, ki mi niti malo ne leži, a nimam izbire in se moram sprijazniti, da sem enostavno tu doma. Na žalost? Niti ne, tako ali tako bom namreč ob prvi priložnosti pobegnil nazaj, kamor sodim, tu enostavno ni prihodnosti.

Kljub vsej moji črnogledosti sem seveda nenormalno zadovoljen z mojo japonsko izkušnjo, ki mi je pustila ogromen pečat in ne morem prenehati razmišljati o vsem, kar se nam je dogajalo tam na drugi strani sveta. Po facebooku berem objave vseh mojih japonskih prijateljev in kar ne morem se zadržati, da se ne bi zamislil, kako bi bilo, če bi še malo ostal tam. Oni se imajo več kot očitno super, prišlo je namreč 25 novih študentov iz Avstralije in Singapura. Še vedno smo v tisti fazi, ko se slišimo praktično vsak dan, a vem, da se bo to dogajalo čedalje redkeje in redkeje. Oni bodo nadaljevali v svojem ritmu, sam pa bom že našel svoj ritem in se nekako prilagodil.

Domači profesorji so mi naložili ogromno dela, ki ga moram opraviti, ker me skoraj tri mesece ni bilo na faksu. Do januarja imam tako rok za tri geografske in dve japonski seminarski nalogi, poleg tega pa me še takoj na začetku januarja čakata dva kolokvija, ki se ju seveda niti malo ne veselim. Menda niti nisem zamudil tako veliko snovi, kot sem mislil, a vseeno bo učenja več kot preveč - tudi sedaj za praznike, ko sem mislil, da bom lahko še malo lenaril, da se vklopim v staro 'slovensko' življenje. No, če je to stranski učinek neverjetnega potovanja, bom z veseljem zagrabil delo in poplačal svoj dolg. :)

Seveda sem takoj vprašal profesorice na faksu, kakšne imam možnosti za hitri povratek v tujino. Če mi uspe diplomirati naslednje poletje, imam menda precej dobre šanse za štipendijo japonske ambasade, ki bi mi zaradi lepega povprečja in izkušenj z Japonske finančno pomagala pri magistrskemu študiju septembra. Tako bi vsaj dve leti prejemal izredno lepo vsoto denarja, poleg tega pa bi se seveda vrnil tja, kamor nekako sodim. Vsaj tako čutim ... ^^

Vsem, ki ste me spremljali skozi vsa moja doživetja se iskreno zahvaljujem in želim vesel božič in srečno novo leto 2013. Če imate visoke cilje in želje, se jih ne bat uresničit, včasih je marsikaj lažje kot zgleda! :)

David

1 komentar:

  1. Really enjoyed reading this blog. Do you maybe have a MAL account? would like to see what u enjoy reading/watching

    cheers from a fellow Trbovlje resident

    OdgovoriIzbriši