torek, 6. november 2012

DAN 40:

Po petih dneh premora smo se vsi spet vrnili na faks. Čakal nas je namreč test, ker smo točno na polovici tečaja oziroma minilo je 5 tednov od začetka tečaja. Sam test je bil kar enostaven in vsi smo zelo hitro končali s pisanjem. Profesorja sem vprašal, kako je z mojimi dodatnimi nalogami in za minuto je izginil v svojo pisarno. Ko se je vrnil, mi je rekel, da naj za ta teden ne skrbim z vajami in v roki mi je posadil dve knjigi rekoč 'na, to je tvoje'. Seveda mi ni bilo nič jasno in ko sem malo bolje pogledal, sem uvidel, da gre za dve knjigi o učenju pismenk, ena kot učbenik in druga kot vaje. Rekel mi je še, da jih imajo veliko na zalogi in da mi jih lahko enostavno da, kljub temu da je cena obeh nad 50€ (!!!). Eden od razlogov, da sem jih enostavno dobil je tudi to, da je avtor le-ta profesor. Neizmerno sem mu hvaležen. ^^

Nato smo v roke prejeli urnik za naslednje dni in vsi smo bili presenečeni nad dejstvom, da imamo ta četrtek in petek zopet prosto. Ker smo na polovici tečaja si to namreč lahko privoščimo! Pet dni pavze, dva dni predavanj in spet štiri dni pavze - kaj bi si še lahko želel? V naslednjih dneh nameravamo biti kar aktivni, vmes gremo verjetno še v Kyoto, kjer se začenja sezona jesenskega listja. Sicer je ponavadi takle čas abnormalna gužva, ampak si močno želim videt zlati paviljon v jesenskih barvah, sploh pa je menda Kyoto res fenomenalno mesto in ga vsi močno priporočajo, kar se ogledov tiče. :)


Jutri se prav tako dokončno prijavljam za izlet v Hiroshimo in Miyajimo, kamor grem s študenti drugega programa. Kot sem enkrat že omenil, sem se zraven nekako uštulil - oni grejo namreč na dvodnevni izlet, kar jim štipendira njihov program, jaz pa sem tujek v tem sistemu in moram plačati iz lastnega žepa. Denarnica bo sicer huda, ampak če sem že tukaj, bi si rad pogledal čimveč, da ne bo potem doma obžalovanj. Dvodnevni izlet me bo stal približno 90€ plus hrana in niti ne vem ali je to veliko ali malo, čisto sem namreč izgubil smisel za denar. Malo pivo za 3€ se mi zdi že poceni, a glede na domače cene to seveda ni ... ^^


November bo očitno mesec izjemnih izletov in potovanj - začeli smo z Okinawo, nadaljeval bom po vsej verjetnosti v Kyotu, sledi Hiroshima in Miyajima, vmes še enkrat Nara, za konec pa Ise prvega decembra. Mislim, da me čaka prekleto zabaven mesec poln avantur in dogodivščin. Seveda bo vse poslikano, dokumentirano in pokomentirano, nič bat. Me bo še kdo vprašal zakaj študiram japonski jezik? :P

Do jutri, cya!

Ni komentarjev:

Objavite komentar